Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να υποστηρίξουν το τμήμα marketing και δημόσιων σχέσεων της επιχείρησης στην προσπάθειά να μεταβεί από την παραδοσιακή στη σύγχρονη μορφή του μάρκετινγκ, να υποστηρίζουν το όραμα και τους σκοπούς της επιχείρησης και να λειτουργούν αποτελεσματικά στο πλαίσιο ομάδων εργασίας. Επιπρόσθετα, να διενεργούν έρευνα αγοράς, να εντοπίζουν την ομάδα-στόχο και να επιλέγουν τεχνικές προσέγγισής της, να σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης, να χαράσσουν την στρατηγική για την προώθηση των προϊόντων στις τοπικές και διεθνείς αγορές και να διαμορφώνουν τιμολογιακές πολιτικές ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς.
- Διδάσκων: Βασιλική Γκελή
- Διδάσκων: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
- Διδάσκων: Ευγενία Παπαϊωάννου
- Διδάσκων: Μαρία Αγγελική Πρασσά
- Διδάσκων: Γεώργιος Στουπάς
- Διδάσκων: Βασιλική Γκελή
- Διδάσκων: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
- Διδάσκων: Ιωάννης Νάνος
- Διδάσκων: Ευγενία Παπαϊωάννου
- Διδάσκων: Μαρία Αγγελική Πρασσά
- Διδάσκων: Βασιλική Γκελή
- Διδάσκων: Ιωάννης Νάνος
- Διδάσκων: Ευγενία Παπαϊωάννου
- Διδάσκων: Μαρία Αγγελική Πρασσά
- Διδάσκων: Γεώργιος Στουπάς