Το πρόγραμμα "Καινοτόμα σενάρια μαθήματος με τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων και εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης» έχει ως σκοπό να εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τη δημιουργία καινοτόμων σεναρίων διδασκαλίας, σύμφωνα με τα πρότυπα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αξιοποιώντας παιδαγωγικά σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία, τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, καθώς και εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος θα έχουν κατακτήσει τα παρακάτω.

Γνώσεις: 

α) Γνωρίζουν τις βασικές αρχές δημιουργίας καινοτόμου σεναρίου διδασκαλίας με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και διδακτικές τεχνικές, τη χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, σύμφωνα με τα πρότυπα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. 

β) Κατανοούν τις βασικές έννοιες των σύγχρονων εκπαιδευτικών ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών του Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου, καθώς και των κειμενοκεντρικών και πολυτροπικών εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση. 

γ) Δημιουργούν διαδραστικές ασκήσεις, βίντεο και οπτικοακουστικό υλικό, για να τα ενσωματώσουν στα σενάρια διδασκαλίας. 

δ) Εντάσσουν την παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία τους

Δεξιότητες: 

α) Δημιουργούν ποικίλο εκπαιδευτικό ψηφιακό διαδραστικό και οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό, χρησιμοποιώντας κειμενοκεντρικές και πολυτροπικές εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης και σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία, με στόχο να το ενσωματώνουν στα καινοτόμα σενάρια διδασκαλίας τους. 

β) Χρησιμοποιούν με ευχέρεια τις σύγχρονες εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, για να οργανώσουν τις ψηφιακές τους τάξεις και να προάγουν τη συνεργασία με τους μαθητές τους. 

γ) Ενημερώνονται για την παιδαγωγική αξιοποίηση των κειμενοκεντρικών και πολυτροπικών εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης για τη βελτίωση της διδασκαλίας τους. 

δ) Ευαισθητοποιούνται για τα Ηθικά ζητήματα και τους κινδύνους της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση. 

ε) Υιοθετούν την  παιχνιδοποίηση και την προσομοίωση στη διδασκαλία.