Σκοπός προγράμματος Κατάρτισης
Μετά το πέρας της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα κατανοούν τις αρχές του σύγχρονου marketing και όλες τις δράσεις που συνεπάγεται η εφαρμογή ενός αποτελεσματικού προγράμματος marketing. Θα έχουν τις γνώσεις για τη χρησιμότητα της υιοθέτησης μιας «πράσινης» στρατηγικής μάρκετινγκ, τον προσανατολισμό της στρατηγικής του πράσινου μάρκετινγκ, το μίγμα μάρκετινγκ και πώς επηρεάζει το πράσινο μάρκετινγκ, την ανάπτυξη πράσινων προϊόντων, την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω αυτού, την έννοια και τις τεχνολογίες των πράσινων κτιρίων, και να μπορούν να συμμετέχουν στον σχεδιασμό ενός πλάνου μάρκετινγκ πράσινων κτιρίων και ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων.